
Sulatin valkoista ja tummaa suklaata sekaisin numeromuottiin. Tuli ihanan marmorikuvioisia.
perjantai, 23. lokakuu 2009

Sulatin valkoista ja tummaa suklaata sekaisin numeromuottiin. Tuli ihanan marmorikuvioisia.
Olen yli 30-vuotias kotikokki, joka leipoo ja valmistaa perheelleen tavallista suomalaista kotiruokaa. Blogissani tulee olemaan pääasiassa leivonnaisia, mutta saattaapa joukkoon eksyä muutakin.
Kommentit